Annons:
Etikettlivsstil
Läst 1349 ggr
moondancer
4/26/10, 12:41 PM

Hur tar ni er till jobbet/skolan?

Hur tar ni er till jobbet/skolan?

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Annons:
Maria
4/28/10, 11:57 PM
#1

Jag svarade annat.

När det är varmt så åker jag moped.

Vintertid så åker jag och min man tillsammans på morgonen i bil och hem från jobbet blir det kommunalt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Halvdansken
4/29/10, 5:07 PM
#2

Kombination. Bilen till stationen, tåget in till Köpenhamn och 10 minuters promenad till jobb.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Coturnix
4/29/10, 8:26 PM
#3

Vi har ingen kollektivtrafik där vi bor. Bygdens alla barn åker gemensamt i en skolbuss till och från skolan.

Sehvrin
4/30/10, 1:41 PM
#4

Cyklar oftast till skolan (är för lat för att gå Flört).

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Gudris
4/30/10, 3:36 PM
#5

Jag bor i Visby, har gångavstånd till i princip allt och ingen cykel så jag går :)

Saga85
5/3/10, 9:42 PM
#6

Just nu går jag eftersom mitt "jobb" ligger 10 minuters gångavstånd från hemmet. Tidigare skolor samt jobb har jag gått till om det är max 30 minuters gångväg eller åkt buss om det vart längre.

När jag väl lyckas fixa ett riktigt jobb ska jag fira genom att köpa en cykel så jag kan trampa mig runt Glad

Annons:
smurfan-13
5/4/10, 1:14 AM
#7

Normalt sett cyklar jag, men när jag gjorde exjobbet i eskilstuna nu gick jag 40 min enkel väg till parken.

Taxelina
5/4/10, 5:01 PM
#8

Jag tar alltid bilenSkäms

Börjar 05,00 varje morgon och bor ute på landet utan kollektivtrafik. Sååå, jaa, det blir tyvärr bilen.

Men jag passar på att handla och allt annat när jag ändå är i stan. Och när jag är hemmavid så går eller cyklar jag vart jag än ska.

Upp till toppen
Annons: